REKLAMACJE I ZWROTY

Zwroty towarowe

Żaden przepis nie nakłada na sprzedawcę obowiązku przyjęcia od klienta towaru, który nie jest wadliwy. Pozytywne załatwienie sprawy zależy od dobrej woli sprzedającego. Spółdzielnia „Hale Banacha” mając na uwadze zadowolenie naszych Klientów z trafności dokonanych u nas zakupów, umożliwia zwrot towaru, który przestał z jakiś względów nabywcy odpowiadać. Jednakże aby zabezpieczyć również interes Spółdzielni, zwrot towaru, może zostać przyjęty wówczas, kiedy zostaną spełnione n/w warunki.

Wymiana lub zwrot towaru

Towar wymieniany lub zwracany, nie może nosić śladów użytkowania.

  1. Wymiana towaru lub jego zwrot może nastąpić wyłącznie, na podstawie dowodu zakupu tj. fiskalnego paragonu kasowego lub faktury VAT,
    nie później niż w ciągu 5-ciu dni od daty jego zakupu.
  2. Wymieniany lub zwracany towar musi posiadać wszystkie oznaczenia, z jakimi został wydany kupującemu /metki, kody, obwoluty itp./ a jego opakowanie fabryczne nie może być uszkodzone.
  3. Nie podlegają wymianie lub zwrotom towary cięte na miarę, wykonane na zamówienie oraz kosmetyki i chemia gospodarcza, których opakowanie nie wyklucza użytkowania produktu.
  4. Wymianę lub zwrot artykułu posiadającego kartę gwarancyjną należy uzgodnić ze sprzedawcą, przed jego zakupem.
  5. Równowartość zwrotu towarowego o wartości wyższej niż 30 zł jest zwracana w formie Karty Podarunkowej do realizacji w pawilonach spożywczym i przemysłowym „Hali Banacha”.
  6. Wymiany lub zwrot są przyjmowane poniedziałek – piątek w godzinach 10.00 – 18.00, sobota 9.00 – 17.00, niedziela dział nieczynny
  7. W dniach 17.06-28.06.2019r. Dział Obsługi Klienta będzie czynny w pon-pt godz.10.00-18.00 sobota 9.00-17.00
Przewiń do góry